Maandag 18 mei – Bestuursinteresseborrel

Het einde van het academisch jaar nadert en dat betekent dat ons DIQIT-bestuursjaar er ook bijna op zit. DIQIT zoekt dus een nieuw bestuur voor volgend jaar.

Als bestuurder bij DIQIT organiseer je inhoudelijke en gezellige activiteiten. Daarnaast heb je veel contact met de afdeling Encyclopedie en Rechtsfilosofie. In een jaar als bestuurder doe je veel ervaring op en heb je het vooral ook heel gezellig!

Aankomende maandag, 18 mei, organiseren we een bestuursinteresseborrel vanaf 20:00.

Mocht je interesse hebben, neem dan contact op met:

[email protected]

Dan gaan we er volgend jaar weer een groot succes van maken!